We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Von S​ü​nde und Vergebung - Geistliche Musik am Vorabend der Reformation (live)

by Nimmersêlich

/
1.
2.
3.
Die fraw von himmel ruff ich an in diesen großen nöten mein gen got ich mich verschuldet han bit das ich sey der diener dein gen deynem kind Maria wendt sein zorn von mir mein zuflucht ist allein zu dir hilff baldt ich förcht der todt kumm schier Maria mein Beschirmerin du muter gotz und iunckfraw zart wie gar betrübt sind all mein sinn so ich gedenck an todes fart und stirb auß angst auch mir das langst het zu geburt zu gedencken was mein seel an rürt so hat mich mein freyer wil verfuert. Darumb halt fur du reyne maydt der sunden ablas mir erwirb die weyl dein sun dir nichts verseydt und ich nit weyß nun wenn ich stirb so trag ich doch der rewen joch und beger gnad recht büß und fursatz auf mich ladt hilff das der leyb der seel nit schadt Maria zart und junckfraw klar laß dir mein seel bevohlen sein und führ sie an der engel schar wann sich endet das leben mein dann mich behut vor teufels glut und seiner gewalt in den nöten du mir hilff baldt beschirm mich auch vor seyner gestalt
4.
5.
6.
7.
8.
9.
ES wolt ein jäger jagen / wol in des himels thron / Was begegend jm auff der heyden? Maria die junfraw schon. Der Jeger den ich meine / der ist vns wol bekandt / Er jaget mit einem Engel / Gabriel ist er genant. Der Engel bließ ein hörnlein / es laut sich also wol / Gegrüsset seystu Maria / du bist aller gnaden vol. Gegrüsset seystu maria / du edle Junckfraw fein / Dein leib der sol geberen / ein kleines kindelein. Dein leib der soll geberen / ein kindlein on alle man / Der himel vnd auch erden / eins mals bezwingen kan. Maria die vil reine / fiel nider auff jr knie / Wenn sie bat Got vom himel / sein will geschehe an mir. Dein will der sol geschehen / on sonder pein und schmertz / Da empfing sie Jesum Christum / in jr Junckfrewlich hertz. Der vns das liedlein new gsang / ist hie zu diser stund / Jesus Christus Gottes Son / mach vns an der seele gsund.
10.
Verleih und frid genädiglich hergot zu unsern zeiten es ist doch ja kain andrer nit (andrer nit) der für uns könnte streiten (könnte streiten) dann du unser gott allaine Wann du der hailgen mund und rat auch rechte werk erschaffen tuost gib uns das hertz aus diner guet (diner güt) an deinem wort allaine (wort allaine) mit vestem glauben hangen thue Und das wir all gesündigt han das wöllst uns nit messen zuo sonder nach dein barmherzigkait (herzigkeit) den zorn von uns wenden (zorn von uns wenden) umb Jesus Christus Willen Das bit wir allesamt zugleich das wir zu unsern zeiten durch deinen schutz und milte handt (milte hand) vor feinden still und sicher (still und sicher) in deinem lobe leben thuon

about

Geistliche Musik am Vorabend der Reformation
Spiritual Music on the eve of the Reformation

This is a pre-release of our upcoming CD - it was recorded during the live concert at castle Goseck in Germany.

credits

released January 1, 2016

license

all rights reserved

tags

about

Nimmersêlich Leipzig, Germany

100% medieval music since 1999.

contact / help

Contact Nimmersêlich

Streaming and
Download help

Report this album or account

If you like Nimmersêlich, you may also like: